Työtyyppi: POS-materiaalit
Maukas ja houkutteleva OATGOODS
Myllyn Paras OATGOODS-tuotesarjan pakkaukset uudistettiin myyntikentältä ja asiakasrajapinnasta saadun palautteen perusteella. Tuoteryhmä tarvitsi erottuvan ulkoasun, jonka pakkausdesignissa Mylly...
HETI oikeanlaista kemiaa
Kotimainen Berner toi markkinoille HETI-siivous- ja -pesuainesarjan, joka sisältää Rajamäen etikkaan. Meillä oli ilo päästä luomaan tuotesarjalle brändistrategia ja visuaalinen ilme. Asiakas...
Tiedä mistä ruokasi tulee
Vilkas-kampanja viestii vuosittain kotimaisista kasviksista koululaisille ja lounasruokailijoille. Olemme olleet toteuttamassa Apetitin ja Atrian vastuullisia kotimaisia raaka-aineita esiin tuov...
Aistit avoinna aamusta aamuun
Premium-hintainen allergialääke Kestine halusi kasvattaa markkinaosuuttaan ja haastaa hintatasoltaan halvemman markkinaykkösen laadullaan. Luova suunnittelumme lähti sympatiasta allergikkoja koht...
Rapeat wingsit ja ringsit kasvisherkutteluun
Suomen merkittävin kasvistalo Apetit lanseeraa toinen toistaan mielenkiintoisempia pakastetuotteita kuluttajien vaativaan makuun. Apetit Wings- ja Rings-pakasteet vastaavat kasvisnapostelutrendiin j...
Löydä voima sisälläsi
Lääkeyhtiö Takeda kehitti uudenlaisen Calcifit-tuoteperheen luuston ja lihasten hyvinvointiin. Suunnittelimme Calcifit-tuoteperheelle brändistrategian, tuotemerkin, pakkausdesignin ja mainonnan k...
Arkiruokaklassikoista vegaaniset herkut
Suomen merkittävin kasvistalo Apetit kehitti Kasvisjauhis-sarjan, joka pitää sisällään herneproteiinista valmistettuja, vegaanisia pihvejä ja pyöryköitä. Pakkaussuunnittelulla tuotteet pr...
Lihaa mestareille. Kaikella kunnioituksella.
Familia on suomalainen lihatalo, joka tuo maailman parhaat lihaherkut suomalaisten lautasille. Familia kaipasi digitaalisen markkinointinsa tueksi helposti jalkautettavan kattokonseptin, joka puhutte...