Creativity ♥️ Data

Luovuuden ja datan tasapaino on parhaimmillaan kuin ihanteellinen rakkaussuhde – molemmat tukevat toisiaan ja kukoistavat yhdessä. Tämä liitto avaa markkinoijalle täysin uusia mahdollisuuksia toteuttaa ideoitaan sekä kehittää tuloksia entistä paremmiksi – jopa reaaliajassa.

Luovuus ja data ovat kärsineet pitkään vastakkainasettelusta. Me OSG:llä näemme niiden yhdistämisen upeana tilaisuutena hyötyä tästä erilaisuudesta: luovuutta on pidetty eräänlaisena älykkyyden tasona, joka mahdollistaa kyvyn nähdä epätavanomaisia asiayhteyksiä, saada poikkeuksellisia ideoita ja etääntyä tutuista ajatusradoista, kun taas mittaamiseen ja analyysiin pohjaavaa dataa taas voisi kuvata maljaksi, joka antaa luovuudelle muodon tai liikkumatilan ja kertoo, mikä idea toimii ja mikä ei.

Universumin vahvin voima ei ole teknologia, vaan mielikuvitus vahvistettuna datalla

OSG:n analytiikan asiantuntijat tuottavat jatkuvasti dataa luovien suunnittelijoiden käyttöön, mikä ohjaa luovaa prosessia ja tukee ideoiden syntymistä. Datapohjaisesta lähtökohdasta syntynyt luova ratkaisu on rationaalisesti perusteltavissa, kun taustalla on suunnittelijan ajatuksesta syntyneen idean lisäksi suoraviivaisia faktoja.

Olemme hyödyntäneet luovuuden ja datan liittoa esimerkiksi uusien potentiaalisten kanavien etsimisessä, kuluttajasegmenttien tarpeiden tunnistamisessa, viestinnän kohderyhmien määrittelyssä, brändien suunnittelussa, pakkausmuotoilussa sekä tuotekehityksessä.

Creativity Loves Data -ideologiamme mahdollistaa asiakkaallemme paremmat työkalut markkinointiin liittyvän päätöksenteon tueksi sekä helposti selitettävissä olevat markkinointitulokset.

Lue käytännön esimerkki dataohjautuvasta markkinoinnistamme:  Case Sunborn: Verkkokaupan päivämyynti 26-kertaiseksi

Kysy lisää ja haasta meidät yllättämään itsesi!

Teemu Väliheikki
Digital Director
teemu.valiheikki@osg.fi
+358 50 590 3404

tai jätä yhteydenottopyyntö.