fbpx

Myllyn Paras OATGOODS

Myllyn Paras OATGOODS

Myllyn Paras – pakkausuudistus OATGOODS-tuotesarjalle

Myllyn Paras OATGOODS-tuotesarjan pakkaukset uudistettiin myyntikentältä ja asiakasrajapinnasta saadun palautteen perusteella. Tuoteryhmä tarvitsi erottuvan ulkoasun, jonka pakkausdesignissa arvostettu Myllyn Paras -klassikkobrändi (Suomen 11. Arvostetuin elintarvikebrändi 2019 ja Suomen 3. vastuullisin brändi 2020) esiintyisi arvolleen sopivalla paikalla. Pakkausuudistuksessa säilytettiin klassisesta Myllyn Paras -designista tuttu, valkoisella taustalla oleva logo ja musta tuotenimi, jotka tekevät tuotteesta ensi silmäyksellä tunnistettavan, vaikka muuten OATGOODS-tuotteille on tehty omat linjaukset. OATGOODS-tuotesarja on laaja, joten jokaiselle tuotteelle valittiin raikas, tuotteen sisällön mukaan erottuva selkeä väri. Pakkausilmeeseen tuotiin myös valmis annos, joka auttaa kuluttajaa sisäistämään pakkauksen sisällön ja antaa ideoita tarjoiluun.

Lue suunnittelusta vastanneen Creative/AD:n blogikirjoitus: Miten syntyy maistuva pakkausuudistus?

Ota yhteyttä

Matti Rautiainen
Client Services Director
matti.rautiainen@osg.fi
+358 40 063 0051