Premium-hintaisen allergialääkkeen sesonkikampanja

Premium-hintaisen allergialääkkeen sesonkikampanja

Premium-hintainen allergialääke Kestine halusi kasvattaa markkinaosuuttaan ja haastaa hintatasoltaan halvemman markkinaykkösen laadullaan. Luova suunnittelu lähti sympatiasta allergikkoja kohtaan; mainonnalla haluttiin kannustaa myös allergiasta kärsivää nauttimaan upeista kesäkuukausista. Kampanjaslogan ”Aistit avoinna aamusta aamuun” viestii viehättävästi lupausta tuotteen 24 tuntia kestävästä vaikutuksesta. Mainonnan sydämenä sykkii Kestinelle sävelletty ja sanoitettu kesävapauden ylistyslaulu. Myös kampanjan ilmeeseen leivottiin tunnusbiisin ja festarikesän mukaista tunnelmaa. Ääntä ja visuaalisuutta hyödyntävä konsepti taipuu ketterästi kaikkiin mahdollisiin kanaviin. Digimarkkinoinnin aikataulussa nojattiin yliopiston kukintakalenteriin; viestit pystyttiin kohdentamaan eri allergioista kärsiville paikkakuntakohtaisesti juuri oikeaan aikaan. Kestine onkin ollut todellinen myyntimenestys. Tämän kampanjan elementit ja toteutus ovat jälleen yksi osoitus toimistomme laaja-alaisesta osaamisesta. Kerromme mielellämme lisää!

Ota yhteyttä

Matti Rautiainen
Client Services Director
matti.rautiainen@osg.fi
+358 40 063 0051