Vilkas 2020

Vilkas 2020

Uniikki Pelle Pelätti -hahmo Vilkas-viikolle 2020

OSG Agency on ollut toteuttamassa Apetitin ja Atrian oppilas- ja lounasravintoloille suunnattua, vastuullisia kotimaisia raaka-aineita esiin tuovaa kampanjaa aiempinakin vuosina. Vuoden 2020 kampanjasta haluamme nostaa esiin taitomme tuottaa uniikkeja kuvituksia kohderyhmän tarpeiden mukaan.

Vilkas-kampanjan teemana on ”Tiedä mistä ruokasi tulee”. Kampanjaa varten loimme sympaattisen Pelle Pelätti -hahmon, joka  viestii oivaltavasti ja lempeästi raaka-aineiden alkuperästä; Pelle huolehtii maatilojen viljelyksistä ja kaikista maatilan eläimistä lämmöllä ja rakkaudella. Hahmo on esimerkki siitä, miten onnistunut, omaleimainen luova kuvitus herättää kohderyhmän mielenkiinnon, auttaa erottamaan kampanjan kilpailevasta kuvavirrasta ja tukee myös itse sanomaa. Pelle Pelätti viestii, että Apetitin ja Atrian raaka-aineet – liha ja kasvikset – tulevat vastuullisesti hoidetuilta tiloilta.

Visuaalisesti kiinnostava ja esteettisesti miellyttävä piirroskuva on hyvin hyödynnettävissä markkinointi-, somiste- ja ruokakasvatusmateriaaleissa. Hahmosuunnittelussa huomioitiin myös piirrettyjen hahmojen animoiminen ja jatkototeutukset liikkuvan kuvan osalta. Parhaimmillaan Pelle Pelätti voi jatkaa elämäänsä uusissa kanavissa vielä tulevaisuudessakin.

Ota yhteyttä

Matti Rautiainen
Client Services Director
matti.rautiainen@osg.fi
+358 40 063 0051