Tehdyt työt:

Brändinhallinta

Kohderyhmät:

B2B B2C

Föönin lailla lentoon

Fööni on maailman ensimmäinen vapaalentotunneli, joka tarjoaa mahdollisuuden kokea laskuvarjohypystä tutun vapaapudotuksen keskellä kaupunkia. Kokeneiden ohjaajien avustamana lentäjä pääsee kellumaan satojen kilometrien tuntinopeudessa. Suunnittelimme Helsingin REDIssä toimivalle ainutlaatuiselle elämyspaikalle nimen ja brändi-ilmeen.

Yritystunnus kuvastaa Föönin moniulotteisuutta ja leikkisyyttä. Tunnus sekä energisen lämmin värimaailma viestivät Föönin perustajien ennakkoluulotonta ja rohkeaa asennetta luoda jotain aivan uutta. Suunnitelemamme ilme jalkautui myös lentoasuihin – supermiehen S on nyt föönaajan F – verkkosivuille ja yrityksen virallisiin painotuotteisiin.

osg-caset-fooni_logo