Toteutetaan yhdessä nikotiiniton Suomi

Acetium®-imeskelytabletti on suomalainen innovaatio, joka on kehitetty tupakoinnin lopettamiseen. Suunnittelemamme mainonnan kokonaisstrategia ja kattokonsepti pohjautuvat Acetiumin erottaviin tekijöihin – nikotiiniton, kotimainen innovaatio – ja siihen faktaan, että nikotiini on myrkky, johon kehittyy kemiallinen riippuvuus. Tämän on tunnistettu olevan tottumustakin vahvempi syy tupakointiin.

Viestinnällistä vääntövoimaa saadaan uudesta tupakkalaista, jonka tavoite on riippuvuutta aiheuttavien tupakkatuotteiden ja muiden nikotiinipitoisten tuotteiden käytön loppuminen vuoteen 2030 mennessä. Acetium® on mukana tavoitteessa: ”Toteutetaan yhdessä nikotiiniton Suomi”. Mainonnan yhteisöllisenä kulmana on kannustaa kaikki tupakoitsijat muuttamaan maailmaa itselleen ja lähimmäisilleen nikotiinittomaksi.

Mainonnalla on tarkoitus saada tupakoinnin lopettamista suunnitteleva huomaamaan, että nikotiiniriippuvuus on suurin syy jatkuvaan tupakointiin ja siihen, miksi tupakoinnin lopettaminen on niin vaikeaa. Acetiumin call-to-action kuuluukin ”Vapaudu koukusta – lopeta tupakointi myrkyttömästi”.

Viestin ympärille rakennettiin itsevarma ja erottuva kuvitusmaailma: se pohjaa klassiseen piirrettyyn julistetyyliin ja päämäärätietoisiin henkilöhahmoihin, jotka johdattavat kaikki tupakoitsijat kohti nikotiinitonta elämää ja terveellistä tulevaisuutta. Koska suomalaisinnovaatio on jo tarjolla muissakin maissa, pääviesti ja uusi kampanjailme päivitetään maakohtaisesti kampanjan edetessä maailmalle.

Lue lisää: Case: Acetium auttaa stumppaamaan tupakan – lopullisesti

Nikotiiniton Suomi_Acetium_OSG Agency