Premium-hintainen allergialääke Kestine halusi kasvattaa markkinaosuuttaan ja haastaa hintatasoltaan halvemman markkinaykkösen laadullaan. Luova suunnittelumme lähti sympatiasta allergikkoja kohtaan. Mainonnalla haluttiin kannustaa allergiasta kärsivää nauttimaan upeista kesäkuukausista. Kampanjaslogan ”Aistit avoinna aamusta aamuun” viestii viehättävästi lupausta tuotteen 24 tuntia kestävästä vaikutuksesta.

Mainonnan sydämenä sykkii Kestinelle sävelletty ja sanoitettu kesävapauden ylistyslaulu. Myös kampanjan ilmeeseen leivottiin tunnusbiisin ja festarikesän mukaista tunnelmaa. Ääntä ja visuaalisuutta hyödyntävä konsepti taipuu ketterästi kaikkiin mahdollisiin kanaviin. 

Digimarkkinoinnin aikataulussa nojattiin yliopiston kukintakalenteriin. Viestit pystyttiin kohdentamaan eri allergioista kärsiville paikkakuntakohtaisesti juuri oikeaan aikaan. Kestine onkin ollut todellinen myyntimenestys.

Olemme toteuttaneet myös tuotteen verkkosivut: kestine.fi

Kestine_OSG Agency
Kestine_materiaalit_OSG AGnecy
Kestine_allergialääke
OSG Agency_kestine_kuvitus