Tehdyt työt:

Strategia Suunnittelu & Tuotanto Tutkimus

Kohderyhmät:

B2C

Rakkaudesta ruokaan ja tähän maahan

Tehtävänämme oli suunnitella Apetit Ruoka Oy:lle sekä kotimaisuudesta ja suomalaisten sopimusviljelijöiden työstä viestivä brändifilmi että lanseeurausfilmit uusille, täysin kotimaisille, helppokäyttöisille ja herkullisille pakastetuotteille, jotka Apetit Ruoka Oy toi syksyllä 2020 wok-vihannesten kategoriaan.

Apetit Ruoka Oy:n brändifilmi kuvattiin kevään, kesän ja syksyn 2020 aikana satakuntalaisilla pelloilla. Filmi kuvaa aidon, oikean Sofia-sopimusviljelijän näkökulmasta yhtä satokautta kevään kylvötöistä aina loppukesäiseen sadonkorjuuyöhön. Filmi kiteytettiin Apetitin Rakkaudesta ruokaan –viestiä jatkaen muotoon Rakkaudesta ruokaan ja tähän maahan.

Voimakkaan tunneperäisellä, suomalaisen iskelmämusiikin siivittämällä, maata ja maisemaa ylistävällä brändifilmillä tuettiin myös uutuustuotteiden lanseerauskampanjaa: Uudet Apetit Kotimainen Wok-vihannekset ja Apetit Kotimainen Wok Lehtikaalikasvis koostuvat kotimaisista kasviksista, jotka on viljelty Apetit Vastuuviljely  -menetelmällä kotimaisilla pelloilla. Tuotteille toteutettiin myös erilliset tuotefilmit, joista käy ilmi kotimaisten pakasteiden helppous ja monikäyttöisyys herkullista wok-ruokaa laitettaessa.

Lue lisää: Pitkä kuuma kesä Apetitin hernepelloilla