Blogi

Keskiviikkona 15.1.2020

Näin syntyy sykähdyttävä piirroskuvitus

Yksi innostavimmista töistä graafisena suunnittelijana on päästä tekemään kunnon piirroskuvitusta. Uusien kuvitusten suunnittelu ja toteuttaminen on jossain määrin työlästä verrattuna siihen,

Torstaina 9.1.2020

Mitä me googlasimme? Suomen suosituimmat Google-haut 2019

Yhtä varmasti kuin vuosi vaihtuu, julkaisee Google aina loppuvuodesta listaukset kuluneen vuoden suosituimmista hauista. Listoja luodaan hakutermeistä, joiden

OSG Agency Account Manager Tarja Malka
Torstaina 2.1.2020

Miten olla parempi työkaveri?

Nyt kun vuosi on vaihtunut ja uuden vuoden lupauksiakin on mahdollisesti tehty, olet ehkä päättänyt panostaa siihen, miten olla esimerkiksi parempi puoliso tai ystävä. Erinomaisia tavoitteita

Viisi kvartaalia Facebook-mainonnassa
Keskiviikkona 18.12.2019

Q5 – loppuvuoden paras leikkipaikka Facebook-mainostajalle

Mainostajan ja digimarkkinoijan vuosi jakautuu neljään kvartaaliin – aamen. Tutun ja turvallisen Q4:n varaan perustamme niin mainonnan

Torstaina 12.12.2019

Suunnittele sydämellä, puhuttele tunteella

Kaikki varmaan muistavat suositusta mainostoimistosarjasta Mad Men kohtauksen, jossa Don Draper myy mainoskonseptia Kodak-diaprojektorille? “It’s called a carousel”, hän kuvailee

Mainostoimisto OSG Agency
Keskiviikkona 27.11.2019

Mitä kuuluu OSG:lle, Mikko Raunio?

Olen ollut nyt nelisen kuukautta OSG Agencylla. Minulta on kyselty, että mikä meno. Vastaan, että kova meno. Ja syystä. Käyn tässä blogikirjoituksessa vähän läpi niitä kuluneiden kuukausien keskeisiä

OSG Experiencia Anni Toivakainen
Keskiviikkona 13.11.2019

Kalenterointi-tetris ja todo-laivanupotus

Iso osa projektinhallinnasta on aikataulutusta. Mitä aika edes on ja miksi se on aina kortilla? Tätä kysymystä ovat pohtineet useat filosofit ja tiedemiehet. Miten näin epämääräistä käsitettä voi

Mirva Tapio OSG Agency
Torstaina 31.10.2019

Google Shopping -mainonnalla etumatkaa kilpailijoihin

Google Shopping -mainonta on uusi keino suomalaisille mainostajille saada näkyvyyttä tuotteilleen ja laadukasta liikennettä verkkosivuilleen.

Perjantaina 25.10.2019

Etikkapesua ja markkinointidataa

Etikka tuoksuu pistävältä ja maistuu kitkerältä, eihän sitä voi käyttää mihinkään. Näihin mielipiteisiin törmäsimme vahvasti, kun tutkimme mahdollisuuksia ja absoluuttista potentiaalia markkinassa,