Blogi
Etikkapesua ja markkinointidataa
Etikka tuoksuu pistävältä ja maistuu kitkerältä, eihän sitä voi käyttää mihinkään. Näihin mielipiteisiin törmäsimme vahvasti, kun tutkimme mahdollisuuksia ja absoluuttista potentiaalia...
Työhyvinvointi – trenditeko vai tuloksellisuuden maksimointi?
Näin aikuisiällä hyvän ystäväporukan keskinäisen illanvieton sopiminen ei suinkaan ole helppoa. Yksi on matkalla, toinen kiinni lasten harrastuksissa, kolmannen huonoksi tuuriksi koituu ykskak...
Tavoite edellä Black Fridayhin – viisi huomiota tuloksellisen digimarkkinoinnin suunnitteluun
Marraskuun neljännen torstain jälkeinen perjantai eli tutummin Black Friday on kasvanut Suomessakin vuosi vuodelta merkittävämmäksi kauppapäiväksi, jonka myynti vaikuttaa koko vuoden tulokseen...
Mikko Raunio OSG Agencyn uudeksi toimitusjohtajaksi
OSG Agencyn alkusyksy on alkanut vahvasti. Yhtiön uutena toimitusjohtajanaaloittanut Mikko Raunio panostaa toimiston voimakkaaseen kasvuun. Datan jamarkkinointiviestinnän luova yhdistäminen k...