Blogi
Q5 – loppuvuoden paras leikkipaikka Facebook-mainostajalle
Mainostajan ja digimarkkinoijan vuosi jakautuu neljään kvartaaliin – aamen. Tutun ja turvallisen Q4:n varaan perustamme niin mainonnan suunnittelun, toteutuksen, seuraamisen kuin tulosten raporto...
Suunnittele sydämellä, puhuttele tunteella
Kaikki varmaan muistavat suositusta mainostoimistosarjasta Mad Men kohtauksen, jossa Don Draper myy mainoskonseptia Kodak-diaprojektorille? “It’s called a carousel”, hän kuvailee diaprojektori...
Mitä kuuluu OSG:lle, Mikko Raunio?
Olen ollut nyt nelisen kuukautta OSG Agencylla. Minulta on kyselty, että mikä meno. Vastaan, että kova meno. Ja syystä. Käyn tässä blogikirjoituksessa vähän läpi niitä kuluneiden kuukausie...
Kalenterointi-tetris ja todo-laivanupotus
Iso osa projektinhallinnasta on aikataulutusta. Mitä aika edes on ja miksi se on aina kortilla? Tätä kysymystä ovat pohtineet useat filosofit ja tiedemiehet. Miten näin epämääräistä käsite...
Google Shopping -mainonnalla etumatkaa kilpailijoihin
Google Shopping -mainonta on uusi keino suomalaisille mainostajille saada näkyvyyttä tuotteilleen ja laadukasta liikennettä verkkosivuilleen. Ottamalla sen käyttöösi ensimmäisten joukossa saat...
Etikkapesua ja markkinointidataa
Etikka tuoksuu pistävältä ja maistuu kitkerältä, eihän sitä voi käyttää mihinkään. Näihin mielipiteisiin törmäsimme vahvasti, kun tutkimme mahdollisuuksia ja absoluuttista potentiaalia...
Työhyvinvointi – trenditeko vai tuloksellisuuden maksimointi?
Näin aikuisiällä hyvän ystäväporukan keskinäisen illanvieton sopiminen ei suinkaan ole helppoa. Yksi on matkalla, toinen kiinni lasten harrastuksissa, kolmannen huonoksi tuuriksi koituu ykskak...
Tavoite edellä Black Fridayhin – viisi huomiota tuloksellisen digimarkkinoinnin suunnitteluun
Marraskuun neljännen torstain jälkeinen perjantai eli tutummin Black Friday on kasvanut Suomessakin vuosi vuodelta merkittävämmäksi kauppapäiväksi, jonka myynti vaikuttaa koko vuoden tulokseen...
Mikko Raunio OSG Agencyn uudeksi toimitusjohtajaksi
OSG Agencyn alkusyksy on alkanut vahvasti. Yhtiön uutena toimitusjohtajanaaloittanut Mikko Raunio panostaa toimiston voimakkaaseen kasvuun. Datan jamarkkinointiviestinnän luova yhdistäminen k...