Blogi
Suosituimmat Google-haut 2020
Moni meistä huokaisi helpotuksesta, kun yksi aikamme ”annus horribilis” eli 2020 jäi historiaan. Jo "kauhean vuoden" alkupuolella korona laittoi koko maailman polvilleen, ja ikävä kyllä kont...
Uusi Google Analytics 4
Olet varmaankin jo tähän mennessä kuullut, että Google Analytics on saanut uuden päivityksen, joka kulkee nimellä Google Analytics 4. Tällä kertaa ei kuitenkaan puhuta pelkästään päivityk...
Case Moovy: Helpolla Moovylla parkkiin Helsingissä
Tamperelaisen Finnparkin täysin suomalaisin asiantuntijavoimin kehittämä Moovy-pysäköintisovellus tuotiin markkinoille maaliskuussa 2018 ja se on ollut käytössä jo ympäri maata. Sovellus on ...
Featured Snippet eli nollasijoitus hakukoneessa
Viime vuonna yhdeksi vuoden 2020 markkinointitrendeistä luokiteltiin jälleen SERP (search engine result page) position zero. Termi tunnetaan myös nimillä Featured Snippet, SERP 0, haun suos...
Pitkä kuuma kesä Apetitin hernepelloilla
Saimme alkutalvesta 2020 Apetit Ruoka Oy:n Timo Partolalta tehtäväksi suunnitella Apetitin kotimaisuudesta kertovan brändifilmin sekä Apetitin uutuustuotteiden, wok-kasvispakasteiden, tuotefilmit...
Drone-kuvaus markkinoinnissa
Ilmakuvaus tuo paljon mahdollisuuksia markkinointiin ja mainontaan. Etenkin nelikopterit, eli tuttavallisemmin dronet, ovat tuoneet helpommin lähestyttävän alustan ilmakuvaukseen. Kaupallinen dron...
Datan ja luovuuden yhdistämistä: Case Eezy
Aloitimme yhteistyön Eezyn kanssa maaliskuussa 2020. Nyt onkin sopiva aika tarkastella sitä, miten työt ovat lähteneet käyntiin ja miten me ja asiakas koemme yhteistyömme kaksi ensimmäistä kv...
OSG ja IR Partners yhteistyöhön: digityökaluja sijoittajaviestintään
Sijoittajaviestintätoimisto IR Partners ja luova toimisto OSG ovat käynnistäneet kattavan yhteistyön ja kehittävät yhdessä uutta palvelukonseptia asiakasyritysten sijoittajaviestintään ja om...
Näin selvität, mainostavatko kilpailijat brändilläsi Googlessa
Googlen hakukonemainonnassa on sallittua kohdistaa mainontaa lähes millä tahansa avainsanoilla. Kilpailijasi voivat käyttää siis suoraan yritykseesi tai brändiisi liittyviä avainsanoja näkyä...